Babynest

Igår sydde jag ett babynest. Har funderat ett tag på det, och igår hittade jag ett mönster på nätet som hade lite högre kanter än andra mönster. Tycker det ser väldigt mysigt ut när kanterna är lite högre och pluffsigare:)  
 
Att sy ett eget babynest var inget svårt alls. Lite tricky att sy på snedslå vid avslutet, men det gick bra:) Enda tanken jag har är att det kanske skulle vara lite längre... När jag lagt i vadden i botten blev botten kortare än jag trodde. Tror inte jag kan använda nestet så länge, men om bebisen gillar att sova i den så kan man ju alltid sy ett nytt som är lite längre. 
 
Blev i alla fall väldigt nöjd och tyckte det var skoj att sy. Om inget annat är det mycket billigare än att köpa i affären. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Blev superfint!!

Svar: Tack så mycket! Blev väldigt nöjd:)
jessicapysslar.blogg.se

2014-03-12 @ 13:23:52
URL: http://anastasias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0