African flower lampa

Äntligen har jag fått styr på min lampa!!! Det blev inte så bra när jag försökte få den rund, men det visade sig att man ska ha en African flower med fem kanter i mitten istället för en med sex kanter. Höll ju på i en evighet och försökte få ihop det sen slängde jag den i en låda (för femtioelfte gången). Nu har jag tagit fram den igen och det blev riktigt bra!!!
 


Nu ska jag bara komma fram till hur jag ska göra för att få den att hålla en rund form... Har några olika funderingar, men nu undrar jag om de smala luftmaskorna som håller ihop rutorna är för smala? Kanske svårt att få det stelt när det är så smalt??? Tänkte i alla fall prova med tapetklister... Måste göra ett test först!!!

Kommentarer
Postat av: Danie

Du kan väl prova att stärka den annars? Supercoolt kommer det att bli iallafall!

Svar: Jo, jag funderade på det... Men smälter det inte om det blir varmt från lampan?
jessicapysslar.blogg.se

2013-05-28 @ 16:22:47
URL: http://www.danie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0