Möbeltapetsering

Jag avbokade möbeltapetseringskursen... Kände att jag har så mycket på G nu att jag inte riktigt har tid att förbereda mig, plus att jag verkligen vill se fram emot ett sånt projekt och tycka det ska bli jätteskoj att sätta igång. Som det är nu kände jag mest att det var jobbigt att behöva engagera mig i en sak till. Därför bestämde jag mig för att skjuta upp det hela till våren! 
 
Jag har dock kommit så långt att jag tagit hem tre tygprover från Stoff och stil. Det översta är mörklila och väldigt fint. Det mittersta är inte rosa som det kanske ser ut, utan en väldigt fin cerise färg och det understa svart och guldigt. Kan inte riktigt bestämma mig... Gillar det cerisefärgade tyget väldigt mycket, men vet inte om det kanske blir lite förmycket?!? Tror dock det hade passat bra som en färgklick, men då måste den övriga inredningen passa med. Käns inte som man kan sätta en cerise fåtölj var som helst precis! Jag tror dock den passat perfekt om jag får till min lampa av African flower rutorna:) Vi får väl se vad jag väljer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0