Nytt Overberggarn

Wihoooo jag fick mitt garn från USA idag:)
Förra veckan var jag lite förkyld och uttråkad så jag satt och glodde på garn i flera timmar på nätet, haha! Hittade massor av fina garner på colorsongyarn.com där jag beställt innan. Det bästa med den sidan är att det är gratis frakt!!! Jag beställde ett Overberg garn och ett Saldanha och idag när jag kom hem låg där ett paket i brevlådan. Det var dock lite litet och som jag misstänkte hade jag bara fått ett, Saldanha garnet är restat och kommer när de får in det igen. Nu kommer jag lägga några timmar på Ravelry för att hitta ett fint mönster till mitt nya Overberg garn:) HAPPY HAPPY, haha:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin färg!

2012-03-07 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0