Nya projekt!

Fast jag har MASSOR av garn hemma har jag inget jag känner att jag vill sticka med... Ungefär som det svämmar över med kläder i garderoben, men man hittar inget att ta på sig... Därför tog jag en tur på Nystat i Landskrona. Jag ÄLSKAR denna garnaffären!!! Massor av fina, färgglada och häftiga garner:) Köpte ett vanligt strumpgarn jag tittat på ett tag. Har stickat många strumpor på sistone, fattar inte varför för jag använder dem aldrig, haha! Köpte även ett Järbo Stella garn som jag ska sticka en sjal i. Har tittat runt på lite mönster och det finns så många fina sjal mönster, men jag fastnade för ett som är relativt enkelt men ändå en utmaning. Mönstret heter svärmorssjal och jag ska börja på den så fort som möjligt:) Köpte även en rundsticka till mina strumpor och en extra kabel till mina knitpro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0