Hemma igen

Jaha, då har det gått en månad och man sitter i samma gamla soffa och glor på samma gamla tv-program. Känns som jag aldrig ens varit borta... Men jag måste säga att det samtidigt är rätt gött att vara hemma igen:) "Borta bra men hemma bäst".

Jag har haft det kanon på resan och börjar så smått fundera på vad nästa resmål blir, men det dröjer MINST ett år till, haha:)

Nu ska jag sätta fart med pysslet igen:) Jag har faktiskt saknat att sticka och pyssla. Jag har redan fått ett projekt av Fanny som jag ska sätta igång med så fort som möjligt. Lilla Moa, Fannys Jack Russel, behöver en mössa! Jag försökte fundera ut hur en "hundmössa" ska se ut, men jag fick inte riktigt rätt på det i huvet, så Fanny visa en bild. Tänka sig att det finns folk som stickar och säljer hundmössor... Ska bli skoj att i alla fall:) En liten utmaning, sånt gillar jag!




Jippi vad samspelta vi är, haha!




Min brevkompis Dulce som vi hälsade på. Hon bor på Borneo i Kota Kinabalu. Hennes man Teddy och deras som Trey.




Tro det eller ej, men vi såg en livs levande orangutang med en liten bebis på magen:)




Vi var på flodtur i en nationalpark. Där såg vi en hel familj pygmee elefanter!




Vi var även 5 dagar i Saigon, Vietnam. Där passade vi på att göra en utflykt till Cu Chi tunnlarna.




Vår favorit restaurang på Langkawi.




LIFE IS NICE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0