London

Hade en jättefin resa till London:) Turistade och såg de flesta sevärdheter, blev inte så mycket shopping dock... Orkade inte armbåga mig fram på Oxford street, men ett par joggingskor och ett par inneskor till gymmet blev det i alla fall. Väldigt billigt med märkesskor!


 

Det blev ingen tur i Londoneye. Har gjort det en gång och det räcker:)




Maten ger väl mer att önska, inte jätteinspirerande, men ok! Hade beställt
vad vi trodde var en stek, in kom en kasslerbit...










På tåget till flygplatsen hände världens roligast grej!!!
Mitt emot oss satt en kille som verkade lite skum... Vi satt mot varandra med ett bord i mitten.
Helt plötsligt säger han på engelska:
-Är det ok om jag fotograferar lite med min kamera?
-Jadå, sa vi.
-Kan du (till Paul) hålla upp denna?
Ur sin väska tar han fram en strumpa. På strumpan hade han sytt fast två ögon och och satt på en röd tunga av papp. Jag höll fan på att dö av skratt, men Paul höll upp strumpan och log stort mot kameran. Då drar killen upp strumpa nr 2 och vill att jag ska hålla upp den, men jag avböjer... Paul tar den och håller upp en strumpa i var hand. Så roligt:)

Kommentarer
Postat av: Malena

Ser mysigt ut! England e väl inte känd för god mat direkt... hehe

Härlig kille med strumpan hahahhaa

2011-07-13 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0