36 dagar kvar...

...sen sitter jag på flyget:) Can´t wait!!!




Nu ska jag läsa på så ögonen blöder:) Jag är så glad att jag får sällskap på denna resan. Roligare att dela upplevelserna med någon! Fanny kommer bli ett toppensällskap. Vi har rest mycket tillsammans när vi var yngre. Jag, mamma, Fanny, moster Inger (fannys farmor) och morbror Olle (fannys farfar) har varit mycket i Asien och rest. Det blir skabbiga hotel och mat ifrån vagnar på gatan haha! Peppar peppar så har jag aldrig varit magsjuk när jag varit utomlands och då kan jag säga att jag ätit måååååånga tveksamma middagar!

 

Detta var min favorit "restaurang" när jag var i Thailand.




Sååååå jobbigt att gå ner och ta ett dopp:)




This is life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0