Klippans yllefabrik

Igår fynda jag:) Förra gången jag var på klippans yllefabrik köpte jag lite garner. Det var inte så planerat så när jag började sticka på en sjal/halsduk märkte jag att garnet inte räckte. Igår åkte jag dit för att köpa garn så jag kan göra färdigt sjalen, det var ETT nysta jag skulle ha! Såklart kommer man inte därifrån med enbart ett nysta. De hade SÅÅÅÅÅÅÅ många fina färger och jag blev helt kär i allt där var! Först tog jag bara det jag skulle ha, men sen tänkte jag att det är ju så jäkla billigt, jag kan inte åka utan att köpa de jag tycker är fina. För att inte hamna i samma situation som förra gången var jag ju tvungen att ta två härvor av varje:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0