Har haft PiP! (Paus i Pysslandet:)

I torsdags opererade jag mina ögon! Har funderat länge på att göra laser operation för att slippa mina glasögon och nu äntligen bestämde jag mig:) Har tidigare haft linser, men så blev jag allergisk och fick inte längre använda dem och jag trivs inte alls i glasögon!

I torsdags var det inte jätteskoj!!! När bedövningen släppt kändes det som om någon hackade i ögonen med 1000 nålar och knivar!!!  TORTYR!!! I fredags låg jag i soffan hela dagen och vilade, var väldigt trött och irriterad i ögonen. Igår kändes det mycket bättre och jag gav mig till och med ut på väla en runda, vilket inte var jättesmart... Efter en timme ville jag bara hem, men eftersom jag inte får köra var jag tvungen att vänta på att Paul skulle jobba färdigt så han kunde hämta mig. Satte mig på ett fik över en timme, haha! Idag känns det inte något alls i ögonen, ser dock fortfarande suddigt. I och med att jag ser suddigt blir jag trött ganska fort och orkar inte göra så mycket. Hittills är jag supernöjd och hoppas att det suddiga ska försvinna inom de närmsta dagarna. Kan verkligen rekommendera att göra laserbehandling. Bara att slippa ta in och ut linser varje kväll är riktigt skönt! Dessutom är det billigare i längden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0