Hejdå lampa...

Kommer ni ihåg lampan jag gjorde själv för ett tag sen? Den har flyttat... Min kollega Alex tyckte den var så fin och ville ha en. Jag har dragit ut på det så länge som möjligt då den var så j*vla jobbig att göra, haha! Nu har hon flyttat och ville ha en i inflyttningspresent. Jag har dock funderat ett tag på om jag verkligen ska ha lampan i sovrummet eller vad jag ska göra? Den passar sig inte riktigt någonstans i min lägenhet så jag bestämde mig för att ge Alex den jag gjort och vill jag ha en i framtiden får jag väl göra en ny. Direkt när vi hängde upp den så kände jag att det var rätt val för den passade PERFA i hennes vardagsrum!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0