Strumpor

Lite svårt att fota strumpor på sigsjälv, så får passa på när man har gäster här:) Tack Malena:)


Jag älskar detta garnet! Precis de färgerna jag gillar!!! Dessa strumpor stickade jag med hjälp av en ny uppläggningsmetod som jag lärt mig av min stick-polare:) Tycker det är så störigt när man stickar något och får ett halvt nysta kvar, vad ska man göra med det? Kommer bara bli liggandes tills man slänger det... Med denna metoden stickade jag strumpan först och sen fortsätter man uppåt. Lite svårt att förklara men...





Mina första strumpor efter ett mönster... Blev väldigt nöjd:)





Blev grymt nöjd med dessa!!! Love love love!!! Kommer passa perfa i mina nya stövlar:) Ska bara ta mig tid att sticka nr 2! Mönstret är från drops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0