Stuvbit

Fick en liten stuvbit över när jag sydde fodral till två kuddar i mitt syrum. Vad ska jag göra med stuvbiten??? Kom ihåg att jag sett en fin necessär på nätet och en beskrivning. Köpte ju i och för sig en necessär för inte så längesen, men det är ju roligare att göra en egen. Alltså blev det en necessär och en mini necessär:)








Är ju inte den bästa på att läsa beskrivningar så jag gjorde lite fel (tror jag iallafall) för jag fick inte det att gå ihop i slutet... Men det löste sig, jag fick göra en specialare:) Blev supernöjd, så häftigt mönster. Den stora necessären är fodrad med plastduk, köpte en meter på Jysk för ett tag sen som passade perfekt inuti. Det gör att den står upp och inte säckar ihop plus att man enkelt kan torka av den eller kanske rent av skölja av den om något runnit ut. Den lilla necessären blev till för jag fick en stuvbit av stuvbiten:) NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0