Skopåse

Jag brukar aldrig ha extraskor med mig när jag går ut. Kan bero på att jag aldrig använder högklackat, fram tills jag köpte mina blå Björn Borg skor. Jag älskar dem och de är bekväma, men efter 3-4 timmar på dansgolvet har jag bokstavligt talat lust att hugga av mig fötterna... Därför är jag tvungen att ha med mig extraskor. I lördags när jag var ute hade jag mina skor i denna tråkiga påsen.






Funderade på om man inte kunde hitta på något skoj tills nästa gång man ska ta med sig extraskor. Så ikväll tog jag fram lite svart tyg och sydde en liten skopåse.






Den är inte så stor som den ser ut. Jag blev väldigt nöjd. Kom på att jag har en schablon med bokstäver som jag skulle använda när jag fick för mig att jag skulle börja scrappa, men det blev inte så mycket med det. Inte min grej. Hade även lite färg som egentligen är till papper, men det funkade till tyg också. Risken är dock att färgen går bort om man ska tvätta påsen. Vi får väl se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0