Halloween

I lördags var jag på Halloweenfest hos Annie numera även känd som Trillingsmurfen. Det var Smurf/rock-fest. Jag kan säga att det var VÄLDIGT lyckat!!! Hade så himla skoj!!! Vi var först hemma hos Annie, vi åt och drack "saft, saft hallonsaft, bästa saft jag nånsin haft":) Sen blev det Utposten, Helsing och slutligen Cardinal, självklart i våra dräkter. Jag kan nog säga att vi var de mest uppmärksammade på varje ställe vi var på. Inte varje dag man ser en smurf på partyhumör! Folk ville prata, ta foto och prova våra mössor. Alla såg direkt vad vi var utklädda till, förutom mannen som fråga om vi var utklädda till stjärngossar haha:) Han hade nog druckit förmycket saft... Här har vi även svaret på vad jag och Annie sysslade med förra veckan, det va Smurfömössor!


 




Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan Jessica! Så jävla kul när folk vågar bjuda på sig själva! Ni rockar fett!

2009-11-06 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0