Klänning

Hittade ett fint rutigt tyg i en fyndlåda på Åhlens. Var tvungen att köpa det då jag redan visste vad det skulle bli. Har letat efter en klänning i exakt ett sånt här tyg, men inte hittat... Vad gör man då??? Jo, man syr en egen:)





Blev ganska nöjd... Den är inte riktigt färdig än, lite smådetaljer kvar innan jag kan visa upp den. Den kändes dock lite "bar" så jag tänkte att det behövs något att piffa upp den med... En ros kanske??? Sagt och gjort! Köpte lite glansigt svart tyg och testade mig fram till en ros. Annie jag har tyg till dig också om du vill ha, den är SUPERENKEL att göra!!! Rosen alltså:)



Kommentarer
Postat av: Malena

så fint det kommer bli!!! Är det nyårs klänningen?

2009-12-29 @ 09:32:39
URL: http://malenarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0