Stickar för fullt:)

Jag har börjat sticka på tre (!) sjalar nu. Alla tre är i de garner jag köpte från USA, två saldanha och ett overberg. Blockade den ena idag för jag blev så nyfiken hur den ser ut:) När man stickar sjalar drar garnet ihop sig och man ser inte riktigt hur resultatet blir. Därför blötte jag den och spände ut den. Ser väldigt fin ut! Enda problemet är att jag har tappat en maska mitt i, och då menar jag verkligen MITT I sjalen!!! Fattar inte hur det gick till?! Jag borde ha märkt att jag fattades en maska, men jag såg det igår av en ren händelse! Nu har jag fått spänna fast den med en krok och jag får hitta på en patentlösning. Det är helt omöjligt att plocka upp den och få det fint i mönstret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0