Julklappsstickning...

Min mamma och moster var och hälsade på för ett tag sen. De fick båda syn på min låda med mössor, halsdukar och vantar. Både mamma och moster kastar sig över lådan och provar mitt vita pannband och önskar sig genast vars ett i julklapp. De får även syn på min lila mössa som jag gjorde för ett tag sen och båda ville även ha vars en sådan i julklapp... Eh... Ok... Första tanken... Hur många dagar är det kvar till julafton???? Några dagar efter träffar jag Fanny och har då på mig mitt pannband. "Åh... Vad fint! Har du gjort det själv? Jag vill också ha ett!!!" Så nu är det julklappsstickning fram till julafton!

Att göra:

Två mössor



Tre pannband



Hundmössor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0