Nytt pyssel

Igår var jag och Annie på tur i Malmö. Konstigt nog slutade det med att vi hamnade på Stoff och Stil... Föstår inte detta:) Jag hade inte tänkt köpa något, men lite svårt, ploppar upp ídeér hela tiden när man går och tittar på dessa fina tyger. Längesen jag sydde och har fortfarande tyg och mönster liggandes sen förra gången vi var där. Jag lyckades hålla mig tills jag fick syn på ett jättefint chiffong tyg, mina ögon drogs till det och jag kallade på Annie. Det första hon sa var "Det är DU!!!!" Var såklart tvungen att köpa det då, haha!




Tänkte göra mig en klänning i samma stil som den prickiga klänningen jag hade på mig på midsommar för något år sen.


( Spana in minsta midsommarkransen;)

 Har köpt ett svart fodertyg att ha som underklänning och chiffong tyget över. Kommer bli jättefint om jag kan hitta ett snyggt skärp i kornblått! Nu ska jag bara få iordning i lägenheten så jag kan sätta igång, det kliar i fingrarna:)


Kommentarer
Postat av: Malena

Oh det kommer bli jätte fint! Den Midsommar klänningen var så snygg. Du e så duktig =)

2011-01-09 @ 21:43:13
Postat av: Malena

Det kommer bli jätte fint! Den midsommar klänningen var super snygg

2011-01-09 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0