Packa:)

Nu är det bara 2 dagar kvar sen åker jag!!!! Kan inte fatta att det äntligen är dags! Det är ganska svårt att packa... Det ska inte vara mycket eftersom jag ska bära runt sk*ten med, haha:) Dessutom kommer man ju shoppa i alla fall något liiiiiiiiitet på vägen. Det svåra är att begränsa sig. Jag brukar alltid ha med mig förmycket så dennan gången försöker jag att inte ta så mycket med mig. Det slutar med att man aldrig använder vissa saker annars och det är ju rätt onödigt. Ryggsäcken väger nästan inget, gött! Minns när jag var i Thailand, jag shoppa som en idiot men glömde att jag skulle kunna bära sakerna med. Tillslut var den så tung att jag fick lägga den på sängen, sen fick min kompis dra mig upp med ryggsäcken på, haha! Det var helt sjukt så tung den var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0