Stoff och Stil

Var på Stoff och Stil i söndags. Det blev inte så mycket handlande, jag hade inte förberett mig ordentligt, haha:)
Jag köpte dock muddväv till mina mysbyxor. Har några stycken som är förlånga, blir ganska skabbiga längst nere efter att man gått på dem ett tag. Tänkte sy upp dem med mudd. Köpte en liten förpackning synålar till min symaskin. Förra året köpte jag ett tyg och ett klännigsmönster jag tänkte sy. Mönstret verkar dock ha försvunnit i flytten, men jag gillade det mönstret så pass mycket att jag köpte ett nytt. Till hösten tänkte jag gå på ett sy-cafe de brukar ha i stan. Man tar med sin symaskin och det man syr, behöver man får man hjälp. Jag tycker det är väldigt svårt att sy efter mönster, de brukar vara så komplicerade...





Tyget till klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0