Lampa

Ett av mina MÅSTE-köp i Kina var en lampskärm. Helst två... En till sovrummet och en till storarummet. Jag hittade en affär där man kunde beställa lampa utifrån eget önskemål. Fanns massa att välja på och man fick själv bestämma höjd, bredd och tyg, sen handgjordes den utifrån det man ville ha. Jag beställde en som var 50 cm stor, i formen som den jag ringat in på bilden och tänkte att det fick bära eller brista... Men när jag väl såg den förstod jag att detta kommer inte att gå igenom som handbagage haha:) Så jag fick snällt gå in på posten och skicka hem skärmen... Hoppas den hittar hit för den är såååååå fin! Färgen är lila,rosa och jag hoppas den passar in i vardagsrummet.






Har fortfarande inte hittat någon lampa till sovrummet. Jag vill ha en ganska stor, men som ändå är ganska diskret... Om en stor lampa kan vara diskret...  Så idag fick jag ideén att jag kanske skulle testa att göra en egen lampa.




Tänk er denna mitt över sängen. Jag MÅSTE testa!!!!! Det får bli mitt nästa stora projekt.



Kommentarer
Postat av: Malena

jag håller tummarna att lampan kommer fram

2010-06-18 @ 14:25:09
URL: http://malenarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0