Back home...

Jaha, då var semestern över för denna gången... Har haft det såååååå underbart:) Hunnit med massor!!! Vilket otroligt land! Människor ÖVERALLT!!! Hemma igen och allt är som vanligt, man förväntar sig att det ska han hänt lika mycket för andra som det har gjort för mig.




Första kvällen på en äkta kinarestaurang. Gick väl sådär med pinnarna,
fick ta hjälp av skeden :) Jag och Tessans arbetskollega.




Jag och Tessiluring på Muren.




I Kina får man ställa upp på bilder lite här och där... Oftast bara med en
person, men ibland vill hela familjen vara med på bild med de exotiska
västerlänningarna :)




En bit av det mäktiga Sommarpalatset.




Lamatemplet. Kineserna bränner rökelser för att "betala" att Buddah får
bo i templet.




Lite skoj att se munkar med en I-phone i högsta hugg.




En liten del av Lamatemplet.




En helt underbart fin park mitt i Peking.




Inga små drinkar... Snarare tvärt om vilket ni kan se på vårt humör :)




Himmelskafridenstorg.




Den förbjudna staden.




Kakmonstret med bihang (moi) tackar Tessiluring för den helt perfekta
semestern och hoppas vi får hälsa på henne igen någonstans ute i den stora
vida världen :)


Kommentarer
Postat av: Malena

WWiiii härliga Kina!!! Tack för underbart sällskap!!!

2010-06-15 @ 21:51:14
Postat av: KinaTessan

Hej Jessi.. vilka underbara bilder.. så härligt och se allt igen. Det känns hur länge sedan som helst.. fast ändå som HEMMA.. hihi så härligt att ni njöt och tyckte om "mitt land" hihi... Det var bara kul att ni kom och hälsade på.. Nu är det min tur och hälsa på hos dig. Så fint du fått på din balkong Stor kram /Tessan

2010-07-11 @ 23:01:57
URL: http://tessilurig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0