Stickad väska med flätor

Äntligen tog jag tag i ett UFO (unfinished object) som jag haft liggande. Det var inte mycket kvar, så jag tvingade mig och det var bra för jag blev supernöjd med resultatet:) Det är en dropsväska som jag förändrade lite då jag inte ville ha ett stickat axelband. Har det på en annan väska och det töjer sig så extremt mycket så tillslut hänger väskan vid knäna, inte så snyggt precis. Jag köpte bambu handtag och satte på istället. Hittade en hemsida på internet som är billiga på handtag, dyrt att köpa på Panduro! Jag ska sticka en liten pengabörs till som jag ska hänga fast i snöret. Det riskabla med att ha en öppen väska är att det är lätt för ficktjuvar att stjäla... Så jag tänkte sätta fast börsen i en krok så får de sig en chock om de försöker något haha!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0