Lykta nr 11

Efter att ha lyssnat på min ARG-låt några gånger var jag redo att ge mig iväg. ARG-låten är väldigt bra att lyssna på när man är, just precis, ARG!!! Kan inte säga varför, ibland bara får man en sån känsla att man är arg, ledsen, lycklig eller vad det nu är utan att man riktigt kan säga varför...





Funkar alltid och nu är jag glad igen. Kan dock erkänna att det inte enbart är pga låten... Jag hittade MIN lykta idag!!! Den hängde där och kallade på mig och jag var tvungen att ta med den hem. Dessutom hängde den i REA-hörnan vilket inte var fel det heller. Det var egentligen inte en lykta jag var ute efter, utan en hatthylla och skohylla:) Det är inte en lykta med ett värmeljus i, utan med en lampa. Men nu är frågan... Var hänger jag lykta nr 11???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0