Mormorsväska

Jag har ju inte visat min väska av mormorsrutor jag gjorde för ett tag sen. Det är faktiskt en beställning från en av mina stickpolare:) Jag älskar mormorsrutor och har ganska många hemma. Funderade ett tag på vad jag kunde göra av dem... Jag virkade egentligen dem till en filt, men det tar ju ungefär 100 år!!! De har så fina färger och jag ville göra något som piggar upp vardagen. Alltså gjorde jag en väska till migsjälv. Den blev så fin och jag har fått många komplimanger för den på stan. Flera som kommit fram och tittat och frågat var jag köpt den. Då har jag kunnat säga det jag velat göra så många gånger: "Jag har gjort den SJÄLV!!!" Hihi:)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh va fin! Kan man beställa en?! Vill också ha en!!

2010-02-14 @ 13:33:50
URL: http://gremlinsmamman.blogspot.com
Postat av: Malena

Åh mycket fin =) hihi

2010-02-15 @ 17:26:55
URL: http://malenarosenberg.blogspot.com
Postat av: Mari-Louise

Jättefin väska!! Blir riktigt glad då jag ser den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0