Operation "Bolero"

Har tagit upp arbetet med Boleron som jag påbörjade för X antal månader sen... Den har legat och skräpat länge nog. Har inte haft någon inspiration då jag inte visste hur jag skulle fortsätta. Hade ett mönster men tyckte inte den var riktigt 100 så jag gjorde lite ändringar. Problemet med att ändra lite här och där, är att man lätt fastnar. I alla fall jag, haha:) Går inte precis att följa mönstret... Problemet var att den ska stickas på två stickor i ryggen, jag visste inte riktigt hur övergången skulle se ut och hur lång armen skulle vara. Fyra flätor på armen blir till två över ryggen. Nu har jag i alla fall kommit över hindret och som det käns nu kommer den bli SUPERFIN!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0